måndag 2 januari 2012

Lägga ner?

Fick nyss en kommentar där denne frågade om jag skulle skriva något eller lägga ner bloggen.
För det första: Jag visste inte att någon faktiskt gick in hit. Blev ganska överraskad.
För det andra: Jag vet att jag inte ha skrivit något på nästan över ett år. Varför? Jag har inte orkat.
För det tredje: Jag vill inte lägga ner bloggen, men jag har inte lust att skriva något på den just nu heller.

Summering: Jag kommer inte lägga ner bloggen. Jag skriver när jag känner att jag vill.

Men kul att någon tittar in hit!

2 kommentarer:

  1. Asch, jag hittade den när jag googlade Percy Jackson, tyckte den verkade bra men sedan så såg jag att du inte hade skrivit något sedan april så jag undrade...

    SvaraRadera
  2. Dessutom så tycker jag att det ser lite sorgligt ut med bloggar där ingen har skrivit på mycket länge utan någon förklaring, men det blir kul om du skriver mer, fast orkar du inte för tillfället så får du självklart vänta ett tag om du vill :)

    SvaraRadera